Razred II-1:
Moje ime je Adisa Mrkaljević,
profesor sam razredne nastave. Diplomirala sam na Pedagoškoj akademiji u
Sarajevu, odsjek Razredna nastava.U OŠ "Mehmed Handžić“ radim od 2004.god.
Radeći ovaj plemeniti posao i prenoseći znanja svojim učenicima, svakodnevno i
sama učim od njih. Ove školske godine vodim drugi razred i predajem
im sedam nastavnih predmeta.
Predmeti koje izučavamo u drugom razredu su:
Bosanski/hrvatski/srpski jezik i
književnost:
U okviru ovog
predmeta učenici usavršavaju tehniku čitanja i razumijevanja pročitanog
književnog teksta, izdvajaju najbitnije elemente teksta, usvajaju pisana slova
latinice, te elementarna znanja iz jezika i medijske kulture. Zatim učimo
prepričati priču u usmenoj i pisanoj formi (po nizu slika, jednoj slici, po
detaljnim pitanjima ), napisati čestitku-poruku, sadržaj razglednice, kratko
pismo-poruku. Čitamo i pismeno analiziramo prve lektire.
Matematika:
Učenici usvajaju računske
operacije sabiranje i oduzimanja brojeva u skupu brojeva do 20, upoznajemo se
sa brojevima do 100 - učimo ih čitati, zapisati i upoređivati. Upoznajemo se sa
novim geometrijskim pojmovima i proširujemo stečena znanja u oblasti mjera i
mjerenja.
Moja okolina:
U ovom razredu šire se znanja o
školi i porodici /obitelji, mjestu življenja i njegovoj okolini, životu i radu
ljudi. Novi sadržaji se odnose na znanje o Bosni i Hercegovini, kao domovini i
državi, te na znanje i razumijevanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, kao
toka vremena i dešavanja koje karakterišu međusobna povezanost i odnosi.
Također se šire znanja i u dijelu koji se bavi izučavanjem prirode, kroz
sadržaje o čovjeku i njegovom odnosu prema prirodi, te izučavanju životinjskog
i biljnog svijeta u bližem okruženju.
Muzička kultura:
Učenici će se
upoznati sa novim kompozicijama. Učit će slušati i pjevati različite pjesme,
igrati dječije igre, izvoditi brojalice i svirati uz pomoc Orffovog
instrumentarija. Neophodno je napomenuti da gradivo iz muzičke kulture u
sebi ima elemente koji prirodno pomažu i podržavaju savlađivanje ostalih
sadržaja u drugom razredu.
Likovna kultura:
Likovna kultura u II razredu podrazumijeva usvajanje novih i povezivanja do
tada stečenih vizuelnih iskustava sa novim likovnim sadržajima i razumijevanju
likovne umjetnosti.
Učenici upoznaju i usvajaju
nove pojmove za različita likovna područja, te savladavaju vještine za upotrebu
različitih likovnih materijala i sredstava.
Tjelesni i zdravstveni odgoj:
Nastava je zasnovana na igri i prirodnim oblicima kretanja, sa sadržajima i
pristupima koji zadovoljavaju dječiju potrebu za aktivnošću i stimuliraju
dječiju želju za napretkom – podraženu aktivnom, interaktivnom i kreativnom
dječijom prirodom.
Učenici će razvijati svoje
motoričke sposobnosti, osposobljavati se za samostalno vježbanje, razvijati
pozitivnu sliku o sebi, te razvijati svijest o očuvanju i unaprjeđenju
zdravlja.
Razred II-2:
Moje ime je Zijada Pločo. Rođena sam u Sarajevu, gdje sam završila osnovnu i srednju školu. U Sarajevu sam završila i Pedagošku akademiju, diplomirala u roku sa ocjenom 10 na temu "Obrazovno, odgojno i estetsko u pripovjetkama za djecu i o djeci, te stekla zvanje Profesor razredne nastave. Volontirala
sam u brojnim osnovnim školama u Sarajevu, ali i u Zavodu za specijalno
obrazovanje i odgoj djece "Mjedenica", na preporuku profesorice
pedagogije i psihologije Pedagoške akademije Miroslave Topić. Sada sam
učiteljica II-2 razreda u našoj školi i nadam se da će mi životno iskustvo,
zajedno sa stečenim znanjem i praksom tokom školovanja, pomoći da što lakše ,
zanimljivije i zabavnije završimo i ovaj drugi razred.Trudit ćemo se da ove
školske
godine budemo što bolji.
"Ljudi sa jasnim ciljevima uspijevaju samo
zato što znaju kuda idu."
Predmeti koje
učimo u drugom razredu školske 2018./2019. godine su:
Bosanski/hrvatski/srpski jezik i književnost:
U okviru kojeg učenici usavršavaju tehniku čitanja i razumijevanja pročitanog književnog teksta, izdvajaju najbitnije elemente teksta, usvajaju pisana slova latiničnog pisma, te usvajaju elementarna znanja iz jezika i medijske kulture. Zatim učimo prepričati priču u usmenoj i pisanoj formi (po nizu slika, jednoj slici, po detaljnim pitanjima), napisati čestitku-poruku, sadržaj razglednice, kratko pismo-poruku. Čitamo i pismeno analiziramo prve lektire.
Matematika:
Učenici usvajaju računske operacije, sabiranje i oduzimanje brojeva u skupu brojeva do 20, upoznajemo se sa brojevima do 100 - učimo ih čitati, zapisati i upoređivati. Upoznajemo se sa novim geometrijskim pojmovima i proširujemo stečena znanja u oblasti mjera i mjerenja.
Moja okolina:
U drugom razredu šire se znanja o školi i porodici/obitelji, mjestu življenja i njegovoj okolini, životu i radu ljudi. Novi sadržaji se odnose na znanje o Bosni i Hercegovini, kao domovini i državi, te na znanje i razumijevanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, kao toka vremena i dešavanja koje karakterišu međusobna povezanost i odnosi. Također, šire se znanja i u dijelu koji se bavi izučavanjem prirode, kroz sadržaje o čovjeku i njegovom odnosu prema prirodi, te izučavanju životinjskog i biljnog svijeta u bližem okruženju.
Muzička kultura:
Učenici će se upoznati sa novim kompozicijama. Učit će slušati i pjevati različite pjesme, igrati dječije igre, izvoditi brojalice i svirati uz pomoć Orffovog instrumentarija. Neophodno je napomenuti da gradivo iz muzičke kulture u sebi sadrži elemente koji prirodno pomažu i podržavaju savlađivanje ostalih sadržaja u drugom razredu.
Likovna kultura:
U drugom razredu, iz ovog predmeta, podrazumjeva se usvajanje novih i povezivanje do tada stečenih vizuelnih iskustava sa novim likovnim sadržajima i razumijevanje likovne umjetnosti. Učenici upoznaju i usvajaju nove pojmove za različita likovna područja, te savladavaju vještine za upotrebu različitih likovnih materijala i sredstava.
Tjelesni i zdravstveni odgoj:
Nastava je zasnovana na igri i prirodnim oblicima kretanja, sa sadržajima i pristupima koji zadovoljavaju dječiju potrebu za aktivnošću i stimuliraju dječiju želju za napretkom - podraženu aktivnom, interaktivnom i kreativnom dječijom prirodom. Učenici će razvijati svoje motoričke sposobnosti, osposobljavati se za samostalno vježbanje, razvijati pozitivnu sliku o sebi, te razvijati svijest o očuvanju i unaprijeđenju zdravlja.
Informatika:
U prvom razredu smo se upoznali sa računarom i njegovim osnovnim dijelovima, naučili smo crtati i pisati u odgovarajućim programima, a u drugom razredu ćemo se fokusirati na programe iz Microsoft-ovog Office paketa.