• Dobrodošli u V razred

  • Zovem se Mujesira Hajdarević. Srednjoškolsko obrazovanje sam stekla u Prijepolju, a fakultetsko u Sarajevu. Profesor sam razredne nastave i ove školske godine predajem u V razredu predmete: Bosanski, hrvatski srpski jezik i književnost, Matematika, Društvo, Priroda, Tjelesni i zdravstveni odgoj i Likovna kultura.  U obrazovanju sam od 1989. godine (u BiH i Sloveniji).

         Obzirom na to da me na rad motiviraju nove spoznaje i inovativnost u struci, u svom 28-ogodišnjem radu  učesvovala sam na brojnim stručnim seminarima i  skupovima u Bosni i Hercegovini i Sloveniji, kako bih što uspješnije usavršavala svoj lični pristup nastavi i kreirala vlastiti stil podučavanja. Moje nastavne pripreme objavljene su u stručnim časopisima. Prvi sam predsjednik Udruženja „Vijeće roditelja srednjih škola Kantona Sarajevo“, te sam organizirala okrugle stolove i kao predavač nastojala da tu vezu nastavnik- roditelj ojačam i približim. Članstvo u raznim stručnim komisijama (takmičenja, kulturno-umjetničko stvaralaštvo, izrada NPP, rad školskih odbora) koristim za poboljšanje svakog segmenta profesionalnog i životnog iskustva. Stručne radove nastojim obogatiti primjerima iz škola u inozemstvu, primjerima drugih i drugačijih. U tu svrhu i sa tim ciljem posjetila sam i škole u Sloveniji, Italiji i New Yorku.

         Cjeloživotno učenje u obrazovanju je obaveza, a krajnji cilj je uspjeh učenika-djeteta u svim segmentima. Njihov uspjeh se prvenstveno temelji na samopouzdanju, osjećaju vlastite vrijednosti. Zbog njih i za njih je i moj angažman na edukacijama ROK Instituta iz Slovenije, te uspostavljanju suradnje članova Instituta i Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo. U maju 2016.godine  započeli smo sa edukacijom direktora i stručnih saradnika osnovnih škola, gdje su stručnjaci Instituta iz Ljubljane u cijelosti predstavili PROGRAM „Razvijanje samopouzdanja u školskoj sredini“. Jedan od ciljeva je da ovaj program uvedem u naše škole.

          U slobodno vrijeme volim da putujem, šetam, pjevam i veselim se  u društvu iskrenih ljudi.

         Ono što želim podijeliti sa vama dragi moji koji čitate ove retke: volim da među učenicima izgradim iskreno prijateljstvo, volim da se oni druže i da pomažu jedni drugima. Čas kada me imitiraju je pun smijeha, smijeha do suza. Prije nekoliko godina sam doživjela ono što nikad nisam vidjela ni na filmu, a kamoli u stvarnosti. Bješe to posljednja generacija osmogodišnjeg školovanja. Bili su izvrsni učenici, pametnice, prijatelji, kreativci, ljubitelji putovanja i lijepih druženja. Putovali su sa svojom učiteljicom, družili se, veselili, pravili zamke. Odoše od mene, ali ostadoše blisko vezeni za svoju učiteljicu. Nastavili smo mi posjete, druženja, odlaske na kolače... Na završetku osmog razreda željeli su da svoju ekskurziju provedu u društvu svoje učiteljice. Napisali su svoje riječi, riječi koje plačući pročitah. Potpisali su peticiju da idem s njima na ekskurziju.

         Zasadismo i prve ruže u dvorištu naše škole. Cvjetaju, rastu i mirišu poput njih, mojih učenika.

         Još jedna priča, priča koja obilježi generaciju prošlogodišnjeg 9. razreda. Prvi put „Mini ekskurzija“ u 5. razredu. Na konkursu za najbolji plan prijavili su se učenici tog razreda. Izabrasmo pobjednički plan i ujedno vođu ekskurzije. Sunčana subota, topla dječija graja i nestrpljenje koje prati svaki njihov događaj. Ostade da se pamti, zabilježeno u nama, u našim sjećanjima, dušama... Oni su otišli prošle godine, ali sigurna sam da će se vraćati, ovdje, svojim temeljima znanja, kod svoje učiteljice.


    Snježne su pahulje najkrhkije djelo prirode, poput djece. Zato je moja ruka uvijek tu, da ne padnu, da se ne "povrijede", već da se istope u toplini učiteljicine ljubavi.

    Jedna kap učeničkog znanja, je more mog uspjeha.

    Put ćemo naći ili ga napraviti.

    Koliko god vrijeme i svakodnevni rad s malom djecom ostavilo traga na meni, uvijek ću naći snage za duboko udahnuti, toplo pogledati i još jednom strpljivo objasniti.

    I, neka dalje važe riječi o mojoj strogoći: "Neka, kod nje će bar naučiti!"

      

    Nešto o predmetima koje predajem:

    Bosanski, hrvatski srpski jezik i književnost - Najbitnije je iz priča da se uoče pozitivne osobine likova kako bi ih učenici mogli primijeniti u praksi, u životu. Na tekstovima se uče i gramatički sadržaji, te pravopisna pravila. Važnost pismenih vježbi i pisanja se ogleda u primjeni pravopisno-gramatičkih pravila, kompletnosti priče  i lijepih rečenica koje su učenici sposobni sastaviti ili su zapamtili iz pročitanih priča.

    “Jezik je način da prenesem ideju iz svog mozga u tvoj bez operacije.” Mark Amidon

    Matematika - Znati matematiku, znači svakodnevno vježbati. To je pravi put. Razumjeti matematičke sadržaje znači primijeniti ih u praksi, objasniti drugu i samostalno sastavljati zadatke u skladu sa uzrastom. Pored ovog, izuzetno važno je slušati i pratiti dok nastavnik objašnjava.

    „Suština matematike je - u njenoj vječitoj mladosti“

    Priroda -  Kao živo biće sastavni smo dio prirode. Predmet je veoma lahko razumjeti i učiti. Prirodu voli, čuvaj i boravi u njoj. Osjeti je okom, rukom i duhom. Priroda je ogromna knjiga u kojoj je napisana nauka. Ona je stalno otvorena pred našim očima, ali je čovek ne može razumeti ukoliko prethodno ne nauči jezik i slova kojim je napisana. A napisana je ona jezikom matematike.

    Društvo - Upoznaj domovinu da bi je više volio.

    "Ostajte ovdje!... Sunce tuđeg neba

    Neće vas grijat' ko što ovo grije;

    Grki su tamo zalogaji hljeba

    Gdje svog nema i gdje brata nije"

    Aleksa Šantić

    Likovna kultura - Najljepše što možemo doživeti je ono što je tajanstveno. To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svakog dječijeg crteža. Vrijeme kad se može sa drugom pričati, vrijeme kad  rukom slikaš svoju unutrašnjost na zadatu temu. Boje, prsti, ruke, voda, mašta – sve u jednom... crtežu.

    Tjelesni i zdravstveni odgoj - Ne kasni, ne čekaj! Sala, dvorište i sportski tereni u našoj školi čekaju na vas!

    "Samo igraj, zabavljaj se i uživaj u igri." - Michael Jordan

  •  
  •  
  •